✼  ҉ حسام الـבین شـ؋ـیعیان ҉  ✼

✐✎✐ وبلاگ رسمے و شخصے حسام الـבین شـ؋ـیعیان ✐✎✐

✼  ҉ حسام الـבین شـ؋ـیعیان ҉  ✼

✐✎✐ وبلاگ رسمے و شخصے حسام الـבین شـ؋ـیعیان ✐✎✐

فانوس-39

مثالی که در کتب هست مردم آن زمانه ها مخالفین همیشه سعی بر ظهور زود از لجبازی در قیامت و آمدن زمان آن بودند. یعنی آمدن قیامت.چرایی آن عجله در محاکمه خود در اعمال تاریک خود داشتند نوعی جهل و نوعی مرگ برای همه بدون توبه زیرا همه را میخواستند به کام مرگ فرستند.برخاستن انکار آن انکار قیامت هم هست کوشش مخالفان  که خدا را قبول ندارند  بر آنست که هم داوری هم قیامت هم برخاستن از مردگان انکار شود.اما آنها هم شاخه فرقه ای هستند از فرقه های حکومت شیطان بر جهان زیرا  تک چشم اصلی که خود شیطان و پیروان آنست که همانا حکومت جهانی سرمایه داری مطلق صرف و انسان از معنویت دور شدن ساختار معنویت را خراب کردن و چرخه پر قدرت زمینی از مال و امکانات بد و نادرست همه دست در دست هم داده تا  اول ریشه همه چیز را بزنند و در راستای آن خدا  را رد کنند.سودش کجاست؟کار بی سود که بدون معنویت باشد مشکل و اساسی دارد که به کجا وصل میشوند.چون در امور صرف مطلق هرم مادی گرایی هست. پس هرم قدرت نیرو دارد مخصوصان در اوضاع بد اقتصادی جهان. حرف ناغلط و هجوم بر حق را بر تخریب استقلال فکری رشد میدهند و حقیقت را قصد خاموشی زیرا این نبرد خیر و شر و تاریکی و روشنایی قدمت تاریخی دارد.پس کنیسه های نوین کنیسه هایی هستند که در ان امور دلخوشی زمینی رشد و در پس آن سقوط از ملکوت الهی نمودار اول میشود هر چند  آنکه جوشش و کوشش معنوی دارد هر چند هر میزان آن از سقوط جلوگیری و بر صعود یعنی زمان سر بلندی افراد در ملکوت خواهند کوشید.آمین

حسام الدین شفیعیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد